среда, 31. март 2010.

sms dopisivanje

Tata ima novu djevojku
Prikaži autora Informacije o autorskim sms dopisivanje pravima
"Što misliš?" Maura pitao.

Maura je tata guzate ribenovu djevojku. On je sreo nju ubrzo nakon su on i moja majka split up. Izgledala je kao lijepo dovoljno žena, ali ona je bila malo na frumpy strane.

"Ne znam, rekao sam. "To je guzate matorkemalo ... erm ... dobro, to je malo ...."

"JA uzeti to vam se ne sviđa?"

Nije da sam nije sviđalo kao takva, ali kako reći nekome rublje guzate crnkepostavili oni upravo sam donio kao poslastica za vašega oca na Valentinovo je običan i dosadan?

To me iznenadilo kada je tata dopisivanje sa klinkama uzeo gore sa Maura. Čovjek bi pomislio da nakon moje izvještačena od majke, on bi se našao netko malo više otvoren. Moja majka nam je ostavio nešto više od dva mjeseca. Ona je došla kući ranije s debele zeneposla i pronašao jednu večer mi je iskićen kao medicinska sestra daddy's sisanče pijetao.

Uniformu me stajati bogatstvo. To je izrađen od blijedo-plave likra rezati nisko, tako moje bradavice vrh preko vrha. To je kratka suknja s štaka-manje gaćice, a maleni čipke pregača preko vrha. Bijele čarape i tregere završio odijelo.

Tata je došao gotovo na licu mjesta kada me vidio u njemu. On je igrao s mojim tits dobi dok sam sisao off curi sperma iz svoga ogroman kurac. Kao što već znate volim malo GBH na moj boobies, i morao sam učiniti nešto guzate pickeda ga iskušati na davanje to mi je više od jedanput tjedno na nedjelju ujutro.

Mama pronašao cijelu stvar užasan. Ona se napaljene klinke zove tata odvratno iskrivio i mene kurva, a onda je pakiran svoje torbe i lijevo. Uzimao sam u to uvreda. Možda ću biti malo prljav na vrijeme za dvadeset i godinu dana stara, ali tata je sigurno ne izvrće pravo. On je nježan i vrsti, i daje mi višestruke orgazme kao nijedan drugi tip mojih godina. Ja sam osjetiti malo žao mama ipak. Pokušao sam objasniti da nismo imali namjeru za nju pronaći na ovaj način. Zapravo smo i planirali da joj upoznati guzate devojkeda je postupno, nadajući se ona može kao ideja i pridružite u. Nažalost, to se nije dao.

Ja gurnula misao tata penis iz mog uma, i koncentrira na Maura dilema. "To je malo običnih," rekao sam. "Možda te mogao odnijeti ga natrag u dućan i zamijeniti za nešto malo seksi. Ja ću doći s vama, ako vam se sviđa i pomoći vam da odaberete".

Uzimao sam joj donje rublje prodavaonica u High Street da sam ja osobno korištenje. Njezine oči skoro iskočila iz glave guzate plavusedok je zagledao u police pune asortimanom seksualnih pomagala.

"Ja ne znam da li ovo je moja stvar", rekla mucao.

"Naravno da je. Ne brinite o igračkama. Ima 'puno ukusna rublja kao dobro."

Sam odabrao nekoliko stvari off stalci i otišao s njom u svlačionicu. Ona mi je dala čudno izgledaju kao što sam ja za njom u kabine i crtala zavjesa.

Ja uručio joj crna sve-u-jednom s baskijskom prozirne čipke vrh. "Probajte ovaj prvi."

Ona me eyed oprezno jer je počela svlačiti. Vidio sam napaljene matorke se osjećala neugodno. Ja nasmijala u poticanju kao ona stajala u svom donjem rublju. Ona nije izgledao loše za ženu u kasnim četrdesetima, a ja pronašao njezin puni lik prilično uključite.

Dospio sam zakačen gore i njezin grudnjak. "Hajde, nemoj se sramiti. Nemate ništa nisam vidio prije."

Izgledala je kao neugodno joj tits odskočiti gole plavusepohotan besplatno. Nisam mogao uzeti moje oči off kremasti bijeli humaka s maline boji bradavica. Moja Fanny twitched kao ludi, kao što sam se borio da ih natjerati moždanog udara.

Prstima iskopali joj bijele pamučne hlače, prije je radila do hrabrosti da ih isključite. Ja skoro dahnu na oči njenih unshaved Minge. Kako uspaljen je to? Svi moji prijatelji su ili odrezani ili ćelav, ja nikad ne bih vidio pun na đumbira zgrabiti tako.

Moj srca oživi kao što sam joj ruku baskijski i napaljene crnke gledao ju stisnuti joj bujan tijela u nju.

"Pa?" pitala je.

Stajao sam iza nje i zagledao se u nju sisate kuckeodraz u ogledalu. Ja oslanjao u uskoj i prilagođen Baskijski tako da smo mogli vidjeti više od njezina tits. Moje bradavice su hard rock do sada, i znao sam je mogla osjetiti ih poking na leđima. Roza rumenilo digao vrata i gledao sam ju učenici rastegnuti. Osjećaj hrabra, ja uzeo kockati i tugged njezina vrha prema dolje dalje. Mali uzdah spasio joj usne dok sam počeškala thumbs nad njom ružičaste pupoljci. "Tata's gonna love you u ovoj," Ja whispered.

Osjećao sam njezino tijelo opustiti kao guzate kuckešto sam nastavio igrati s njom maline metaka. Iskušenje je dobio bolje od mene, a ja pognut glavu i zaokružena areole sa mojim jezikom.

"Jeste li sigurni?" Ona dahnu.

"Siguran sam, rekao sam kako sam izvukao čipka napaljene plavuse gaćice na stranu i razdijeliše ju natečene usne. Koristeći vlastite sokove za podmazivanje sam skliznuo moje prste u nju i stroked moj palac protiv nje klitoris. "

"Je li sve u redu tamo?"

Ja skočio kao prodavačica slomljen i viriti kroz zavjese. Ja lopov moj ljepljivih prstiju iz Maura je maca i sakrio ih iza mojih leđa.sisate zene

"Mi smo dobro, rekao sam.

Njezine oči preselio u krvi Maura engorged bradavice poking iz baskijskog. Dala neslaganje njuškanje i spustio zastor.

"To je bilo blizu," Ja giggled. Ona je gledala u čuđenje kao što sam popped moje prste u usta i isisan svoje ljepljive cum.

"Nemojte reći vaš otac o tome, zar ne?" molila. "Ne želim mu da me zavedete deponij za svoju kćer."

"Mislim da ćete naći da je obrnuto", rekao sam. "A ti to volio?"

Njene oči pune srama kao napaljene kucke što je kimnula glavom. "Ja sam zapravo. Mislite li da bismo mogli to učiniti opet negdje?"

Ja joj se nasmiješio i dao joj titties konačni stisnuti. "Mislim da se može ugovoriti. Da li tata ikada reći sisate plavusete kako bliski smo mi? Siguran sam da tri od nas su idući u imati puno zabave zajedno."

Нема коментара:

Постави коментар