среда, 24. март 2010.

dopisivanje sa pohotnom devojkom

Bio sam 17 i po dopisivanje sa pohotnom devojkom mom je prošle godine u srednjoj školi, i zato što sam odlučila da želim biti pravnica sam proveo gotovo sve svoje vrijeme i poslije škole vješanje vanjska strana at moj kum je odvjetničko društvo. Ja bih mu pomoći pomažući uzimajući dolje svoje bilješke, a radi malo bitova istraživanja za njega. On je bio gotovo kao drugi otac.

Njegovog ureda su na 38. i 39. kata i prekrasno plavo i zeleno-staklenom neboderu u srcu grada. Su uredi ispružiti preko dvije etaže. Na prvom katu je za sve nove suradnike i općenito radu u odvjetničkom društvu, dok na drugom katu su boardrooms i urede svih 6 Partners. To je prilično impresivna da u dobi od 39 moje, Kum je uspio stvoriti takvu uspješnu tvrtku, koja dopisivanje sa devojkama zaposleno više od 200 ljudi. Plan je bio da bih završiti Pravni fakultet, posao za njega i na kraju postao jedini ženski partner na brodu. Barem da je ono što moji roditelji mi je rekao.

JA je otišao za sve djevojke, privatne katoličke škole, ti znaš one pretenciozan one smiješno visoke naknade? Bio sam dobar student, studirao sam i sam bio ugodan i pristojan, savršen učenik. Svaki dan u 3:30 kao što bih ostaviti vrata, moj kum je vozač će mi pokupiti da me odvesti do ureda. Znala sam da moj kum je bio zauzet čovjek. Ponekad je bio toliko zauzet da nije imao vremena za ručak, pa sam obično bi se zaustaviti na njegov omiljeni restoran i pokupiti Cezar salata.

On i svi ostali 6 partneri su oni "uspješan dečki" koji su koji je izgledao nakon sebe, jeo pravu, razrađen svaki dan, imao ego velik kao i njihove cocks, i bili su vrlo atraktivan i oni to znali. Čuo sam neki novi dečki na 38. katu komentar kako dečki poput moj kum, napravio ih je bolestan, jer su oni bili savršeni, i savršeno arogantan o njihovoj savršenosti.

Car povukao više godina, "ja ću biti dvije minute James." Rekao sam da vozač kao što sam otvorio vrata izaći.

"Ok, ali se brzo Želim doći prije sat najživljeg prometa počinje." On je odgovorio.

I zatvori vrata i trčao u restoran i po planu Maitre d stoji i drži hrskav bijeli papir torbu s Cezar salata.

"Popodnevna Mademoiselle, pošaljite mi tiče gospodin Collins za mene." On je rekao, mi predaju vrećicu.

"Hvala Jacques!", Rekao sam, nasmijana pred njim ljubljenje na obrazu i pokretanje off.

Vrata dizala pinged jer su otvorila na recepciji u uredu. Jean vrlo atraktivna plavokosa gospođa koja je bila glavni desk recepcionar, nasmijala se kako je ona mene vidjela walk in

Moj kum kao i svih ostalih šest partnera; mogao naići upoznavanje sa devojkama kao seksističke svinje ponekad, naravno, ne prema meni, bio sam obitelji, ali postoji razlog zašto svaka žena koje vidite na ove dvije etaže izgleda kao bikini model.

Sjećam se sluh mu vic na zabavi božićnu večeru do druge partnere da je samo zato što je angažirao Jean 'izgledala dobro, imala je lijepo para, i dao mu amazing blowjob tijekom intervjua'.

Nasmijala sam leđa at Jean ", rekao je u svom uredu?" Sam joj.

Ona je bljesnulo da je njezin blistav osmijeh i odgovorila: "On je upravo završio sa klijentom."

"Hvala Jean," odgovorio sam, preskakuje do one velike staklene stepenice koji su doveli do 39. kata.

Sam pokucao na vrata svog ureda; "Dođi!"

Oprezno sam otvorio vrata samo u slučaju da njegovi klijenti su bili i dalje tamo. Kada sam vidjela da nisu, ja zamahnuo vrata širom otvorena.

On se nasmijao od iza njegov stol.

Jim Cooper, partner i moj kum, najbolji prijatelj je sjedio nasuprot njemu na klijenta stolici, on je gledao mene za nekoliko sekundi a zatim se vrati na moj kum.

Od svih partnera, Jim je bio neki JA postaviti najprivlačnijih. Bio je visok, oko 6 "2, u svojim kasnim 30-im i kvalitetno građena, sa piecing zelene oči. Možete imati prilično lako su muški underwear model ako on nije 'odvjetnika.

Ja namjerno bih ga zafrkavati kad god sam mogao, raditi neke stvari kao što su pad i savijanju stvari da ih pokupiti ispred njega, ili sjedi pred njim na stolu u sobi odbora. Ja undid prvih nekoliko gumba na moje škole bluzu, tako da mi je pokazuje "tek toliko" rascjep tako da je mogao spaziti u prolazu moj grudnjak.

I did it, jer sam mogao izvući se.

Znao sam da nitko u uredu ne bi usudio dirajte me ili pokušati učiniti ništa za mene, za strah od onoga što moj kum će dopisivanje sa zenama učiniti s njima. On je jednom stavio jedan od vježbenika kroz staklo particiju u predvorju jer je tanak komentar o meni.

To je bio jedan od mojih prošlih vremena ... dosadan dečki u uredu.

"Donio sam vam ručak." Rekao sam hodanje preko, nasmijana i držanje izvan torbu.

On peered iznutra, "Aww Honey Ive 'je dobio datum u sat, ali hvala da je slatko od vas."

On me je poljubila u čelo, dok govori i stavljanje salata ravno u smeće. Bio sam tužan.

"Pa Im 'idući u uzeti undress ..." On je rekao, kao što je on stavio na svoje odijelo sako.

"Ali ja sam mislio da su idući u obaviti neka istraživanja na Hutton slučaj? Čak sam doveo moj plavi isticanje jer znam da vam se ne sviđa žuto. "Sam odgovorio u pomalo djetinjeg način.

"Jim preuzima tom slučaju ne brinite - Ja ću pronaći nešto za vas to učiniti sutra. Hoću li kap vas doma? "On je rekao, gleda na njegov sat.

"Mogu li ostati ovdje i pomoć Jim s istraživanjima onda?"

Jim koji je plaćaju se pozornost na razgovor iznenada pogledao me s 'No fucking way! "Izgled, sam se nasmijao.

"Ili način istraživanja potreba da bude ispunjavanja na taj način ja mogu samo pomoći Jim s njim." Ja potvrdili.

"Ok. Jim tvoj 'idući u biti ovdje kasno zar ne? "On je pitao, ali prije nego Jim imao priliku da protest, moj kum ga je kao ugovor.

"Dobro, dobro ona vam može pomoći i da ćete morati ispustiti svoj dom gotovi ste. Moram ići. Vidimo se sutra. "Rekao je, otprilike sadnju još jedan poljubac na moje čelo.

On je ubrzo izašao soba zaklopac vrata iza njega.

Sretan sam da je stečen moj način na koji sam se okrenuo, samo da bi se predao div hrpa papira Jim, "Htjeli ste istraživanje, ovdje te ići."

Bilo je oko 200 stranica u ovoj hrpi i morao sam proći kroz svaku od njih i označite određeni broj bankovnog računa. Bilo je repetitivna i dosadno, ponekad sam pogledala gore na Jim, koji je sjedio s druge strane stola čitajući neke bilješke.

Ja bih ga mentalno razodjenuti. Ovaj put on pogleda u mene bulji u njega.

"Što?" Upita on.

On je uzeo u svoje odijelo i kravatu i da je otkopčan njegova košulja i valjane svoj rukav.

"Jim I'm dosadno. To je dosadno. It's 11:25, nema nikoga ovdje, mogli smo ići kući? "

Dobio sam spreman da napusti, što je sms dopisivanje značilo da će morati kap što je radio i odvesti me kući.

To je bio bratty stvar za reći i učiniti, ali ono što je on idući u obaviti o tome?

Sam pokupila moju torbu i krenuo za vrata,

"Kamo ideš?" On je rekao, u niskim prijeteći glas.

On ustade iza stola i hodao preko brzo, hvatajući moju ruku.

"Jim, ti si mi povrijedimo!" I povikaše, spustivši moja torba kao on me povukao daleko od vrata. "Jim je pustio mene!", Ali je njegov stisak dobio samo nategnuti. Počeo sam paničariti. On je pustiti i mene bacila na pod.

"Ti ne ide nigdje." Rekao je, uz ovaj izgled čistog bijesa u njegovim očima.

Počeo sam plakati. Ustajanje sam sjedio sa mojim nogama ispod koljena plačući kako on mene zaokružena kao predator stabljika svoj plijen. On je zaustavio iza mene.

"Stop crying." On naredio, ali sam nosio na.

"Stop crying!", Vikne ovaj put.

Ukupno šok - Zaustavio sam, to smanjuje na samo sob. Ja suhe oči s mojim rukama. Osjećao sam ga savijati prema dolje iza mene. Zgrabio šaku kose, vuče moje glave unatrag.

"Ja sam guzate devojke htio to učiniti tako dugo," On je šapnuo u moje uho.

Ostavljajući ići u moju kosu, on me gura naprijed, tako da sam na ruke i koljena.

"Što radiš?!" Pitao sam, glas moj dršćući kao što sam čuo nešto unzip.

On se nasmija: "Što ja to radim? Ha, ja ću vam vratiti za svaki put kada su pale olovku ispred mene ... "

On podiže moju suknju i počela otprilike povući niz moje donje rublje.

"Ja sam isto tako dobivate nazad, za svaki put kad sijevaju svoje rublje da mi je 'slučajno'."

On je vodio svoju ruku preko mojih firma magarac, šamaranje mene, teško!

Ja skočio kao što je učinio. "Please J. .."

"Šuti vam malo drolja! Nisam još završio! A ja ću vam vratiti na činjenicu da je vaš kum, u ovom trenutku je kurva i lupanje moja djevojka! "

"Jim ..."

"SSH ne govorimo, to je u redu, znaš zašto?"

On je nagnuo prema naprijed, tako da je bio šaputanje pravo u moje uho: "Jer ću vas jebati u palac vašeg života."

On je iščašenje ruke između mojih nogu sms upoznavanje i počeo me podvlačenje. Ja sam mogao osjetiti dobivanje Wetter. On je potom pritisne glavu svoje hard penis protiv usne moje željan maca. Samo ga drži tamo. Iščekivanje me ubija.

"Jim što radiš?! Stop it! JIM! ", Rekao sam kako me uhvatio struk i povukao me na njegov penis.

"Jim Please stop!" Sam priznao. Bio je nemilosrdan, njegov debeli, tvrdi penis sama zakopan duboko u moje maca iznova i iznova. Sam mogao osjetiti svoje tijelo me iznevjeriti kao što sam ja osjećao dobivanje vlažnija i vlažnija.

"Moj dana, imate malo zbijeno maca zar ne?" On je rekao - podrugljivo.

On je prestao, njegov tvrdi penis još uvijek u meni.

"Nadam se da ne plaču." On je rekao, u tom niske prijeteći glas, imao sam suze u mojim očima, ali mi je uzdrmao moje glave.

"Dobro ... Budući kurvice poput vas ne bi trebalo plakati kad su točno ono što ste već tražili. "

On je polako počeo me jebati teško opet. Sam mogao osjetiti trenja tepih na dlanu moje ruke i na mojim koljenima svaki put je vozio njegov penis u meni.

"Ja sam vas htjela otkad ste počeli su dolaziti ovamo." Rekao je, definitivno.sisate plavuse bg

"U svoj mali uniformu, nakon škole ... Bog - ja sam htjela zajebati svoj mozak prvi dan sam te vidio. "

I moaned, nisam mogao sebi pomoći, njegov penis osjećao tako dobro u meni. Ja nikada nije bila jebeno ovako prije.

"Ali, Tony je rekao da mu je uvijek drago malo kumče je isključeno granice! Ali pogledaj se sad, na ovom katu uzimajući kao savršen kurva. "

On je moj magarac spanked sms dopisivanje novi sad hard, soft moan pobjegao moje usne.

"Reci mi da malo drolja, to si htio zar ne?"

Ja samo mogu jaukati i klimanje glavom.

On spanked me opet jače: "Ne! Želim da mi reći! "

I moaned kao što je on opet oživi svoj tempo.

"Da."

"Da šta?"

"Jim Da sam htjela da me jebati kao prljava mala drolja ja! Fuck! "Vrisnula sam u čistoj ekstazi, on je mogao osjetiti moje tijelo napeti kao što sam došao oko tvrdi njegov penis.

To nije ga zaustaviti. Moje tijelo zadrhta neprekidno od orgazma, ali je zadržao njegov zbijeno držanje i provedena na mene lupa s leđa.

"O Bože Jim!" Ja vrištale.

On se smijao, "That's right baby, ne zaboravite da vi menipohotna plavusa pripadate ... Ovo malo zbijeno maca ja sam jebeni? To je moje vrijeme ... "On je počeo teško dahtati.

"It's yours." I moaned u ugovoru.

"Bože, ti si takva jebena drolja!" On nasmijao - derao na vrhu njegov glas.

Odjednom je zastao i izvukao se, odmah ću pronaći sebe čežnja za njegov penis natrag u mene.

Zgrabio je moju kosu i opet mi je izvukao na napaljene klinke moje noge, okretanje oko mene da mu lice. Sam buljila u te raskošnim zelene oči, njegove. On je vodio moj brada nježno prema svojim ustima i poljubi me. Poljubac je bio tako nježan, ja bih se nikada imati pogađate je došla iz istog tip koji samo sebe prisilio na mene.

On mi se nasmiješio, lagano brišući moje kose od mog lica. To je trajalo djelić sekunde, prije toga brige osmijeh, promijenio natrag u taj uvrnuti.

On Ripped My već otvorena bluzu off, i mi okrenuo leđa okolo opet, mene guraju ka velikom prozoru. Ja sam se ohrabrila sa mnom ruku protiv staklo kao što sam osjetila njegove ruke zgrabiti moj struk iza opet.

"Nismo još gotovi. Sada raširila noge. "On je naredio - prisilivši njegova još uvijek tvrdi penis natrag u moje kaplje maca.

Svaki put on gurnuo svoj kurac duboko u mene, moje grudi pritisne se protiv velike staklene prozore, hladnoću činećiih moje bradavice čak i teže. Ako bilo tko dolje niže na ulici su ugledali na 39. katuguzate plavuse bi nejasno vidio djevojku u ostatke njezina školska uniforma se ranila zlobno od iza.

On počinje glasno disanje, a njegov zadihan dobiva teža ... ja ga osjećam savijati kao on eksplodira na mene. I ja mogu osjetiti sve njegove vruća sperma popunjavanja moja maca, a onda trickling niz moje noge. On se zaustavlja i drži se u mene, za trenutak.

"Jesu li svi Catholic School Girls takve kurvice?" On podrugne.

On je izvukao.

"Okreni se," On je naredio, kao što sam dosadan okolo, "Clean me up."

Kleknuo sam dolje na flexed koljena i počela lizati njegova sperma penis, sisanče nježno, dok je stigao dolje i fingered moja pička - osjećaj koliko sperma je pohranjen u mene. Grabbing leđa od moje glave sa svojim slobodne ruke, on je onda prisiljen njegov penis dalje niz moje grlo, što mi je čep.

On je pustio, a ja gasped za zrak. On je tada izvukao prste iz mojih maca i stavili ih u usta. Ja sisanje na njih sam pogledala u njega s velikim, štene pas oči, a onda sam počeo da namjerno sisati njegov penis lijep, opet.

"Pitam se, ako vam kumsisate plavuse zna da dok on spava - nakon fuckin 'svojom djevojkom, ja te imati, njegov dragocjeni mali Cupcake sisa moj penis upravo sada."

Нема коментара:

Постави коментар