понедељак, 29. март 2010.

sms oglasi

Je li to samo mjesec dana prije da sms oglasi si došao posjetiti Annie na naše mjesto, samo da kažem hello, te da upoznaju joj malo bolje. Mora da je taj te voljeti sami uživate jedni drugih tvrtki, te neobična bliskost razvila između vas. Tada ćete naći sami dijeljenja određene intimnosti, uključujući i seksualnu voli i ne voli.

Možete li sjetiti ....

Annie izgleda pomalo neugodno, fidgets oko u svom stolcu, a na kraju i blurts out, "Volite li igrati sami sa sobom?"

"Da, naravno da ne. Zar ne?" vas odgovor, malo samo-svjesno.

Annie vas gleda u oči, i pita: "Jeste li ikad to pokušao s rakija?"

Nesigurna u ono što je ona točno znači, pitate: "Rakija? Kako to misliš?"

"Mislim samo porinuće prstom u rakiju, a zamazivanje oko stidnici. Ona se osjeća jako vruće, i čini se stvarno kao da ste spali na vatri. Na lijep način", ona odgovori s određenim tekućim pogledati duboko u njoj, crne oči.

"Mmm, ne mogu reći da imam, ali lijepo zvuči," ti odgovoriti, sječe malo tingly na svoje strane u razgovoru, i pitajući se gdje je to moglo dovesti.

"To je", rekao je Annie. "Jedan od mojih prijatelja mi je pokazao, kada sam bio oko 16. JA stvarno sličan to rade s vremena na vrijeme. Želite li probati?"

Val uzbuđenja prođe oko svoje tijelo sms dopisivanje kao što ti kažeš: "Da!" na glas koji je postao hrapav i želje. Annie odlazi u kuhinju, te se vraća s dva rakije čaše, u svakoj od kojih ona ima prolijeva mali mjera 'Flight of the Eagle Fish' rakiju. Ona gleda u oči kao ona rukama vam čašu, a postavlja svoje dolje na stol za kavu. "Morat ćete mi pokazati," ti kažeš kao drugi val uzbuđenja mlaz vode kroz vas.

Annie ima sjedište na kauču nasuprot vas, i otvara joj noge, tako da možete vidjeti svoje crvene gaćice ispod skuta svoje mini-suknju. Ona podiže joj malo suknju, a traje dva prsta sa svake strane gore i dolje po njoj prepone, duž rubova joj gaćice. Ona podiže guzica gore i dizalice joj suknju zabit, otkriva sjajan par satenskih crvene gaćice koje kontrast deliciously s njom tamnobraon kože. "Da li se zafrkavati ovako?" ona pita u nesiguran glas.

Kao što je ona pomiče prste gore i dolje, licni oglasi preko sms-a ona dizala noge gore, i stavlja ih na stol za kavu. Možete vidjeti mokro mjesto počinje da se formira gdje joj je stidnica skriva iza gaćice, i daje vam da vidite uzbuđenje. Možete osjetiti meke vlažnost raste u svoj prepone. Ona podiže joj skitnica, i pulls off joj gaćice, bacajući ih na podu iza pod stol za kavu. Ona dips dva prsta u rakiju, a zatim ih transfera, kaplje vatrene tekućine, na usne njene vagine.

Ona je izglađen rakija sve oko nje stidnici, a zatim je otišao leđa za više. Ona nastavlja porinuće u rakiju, a to trljanje sve nad njom sada natapanje stidnici. Možete gledati, fasciniralo, jer je ona miješa rakija sa svojim vlastitim sokovima. Njezina duboke, tamne oči postaju tekućine, kao da je rakija je počeo požar iza njih. Gledanje njoj, ako se osjećate kao svoj cijeli trbuh i uhvatiti je vatra.

Slijedeći svoje vodstvo, te umočiti prste u rakiju, i guzate devojkesmjestite ih nježno protiv svoje stidnici. Vi ste zavladala je nevjerojatna peckanje, koja počinje od svoje prepone i prostire kroz vaš trbuh, i dolje svoje noge. Ti idi za drugi kap rakije, i peckanje raste kao požar. Vi ne sms erotika možete kontrolirati. Želite li više.

"Naravno, kada je Bill je tu, on voli da ga lizati off. Tada sam dodati neki više, a on ga licks off ponovno. Nakon nekog vremena, on mi prodire u njegov penis, a onda sam najviše nevjerojatne orgazme. Ponekad Čak sam doći dva ili tri puta na taj način ", kaže Annie u glas produbiti svoje stanje seksualnog uzbuđenja.

Ti ne znaš što dolazi od vas, ali je ispred imate priliku da misle. "Mogao bih ga lizati off za vas," vi izbrbljati.

"U redu, dođite ovamo, i to sada", kaže Annie, porinuće joj prste u rakiju opet.

Možete prijeći sobu, i kleknite na pod ispred ovdje. Nema kvalifikacijsko natjecanje. Vi ste oboje prošlosti toj fazi. Vi pokopati svoje lice između nogu, a okus svilenkasta vlažnost njene vulve, i uzeti u ukusno senzacija rakije, sokovi joj, joj mekoću usana, a sjaj tople potječe iz njezine vagine. Crtate prvi, a zatim ostale iz njezinih usta u usta, preklapanje gore sve tragove rakije ona velikodušno je podnijela zahtjev.

Vi doći za rakiju stakla i to prođe za Annie, guzate matorkekoji se primjenjuje još jedan od rakije pomažući joj stidnici. Vi odmah zaroniti u to lizanje off. Annie jecaje kako vas nježno sisanje na njene usne, i tvoj jezik pikado na njoj vruće vaginu. Vaša jezik istražuje mišićna zidovi ljubavi tunela, kao i ona njoj lukovi bokova to meet you.

Ubrzo ste zaboravili sve o rakiju, pa ona ima. Osjeti svoje usne na druge žene maca su preuzele, a ti si toliko izvan kontrole na davanje užitka Annie je u prihvaćanju za to od vas.

Vaša strelovit jezik pronalazi maleni, ali od Annie je klitoris, a ona gasps što počnete da krugove oko njega, bliže i bliže centru. Možete umetnuti dva prsta na njoj tunela, i premjesti ih nježno, ali čvrsto i izlaziti kao vaše usne i jezik istražiti njezin klitoris napa, povremeno podizanje ga četkom preko klitorisa njoj izložen.

Dođete do dolje i osjećam svoj pička kaplje guzate crnkevruća tekućina. S dva prsta u svoje slobodno lijeve ruke počnete da se spor oko krugovima i oko klitoralni područja, borave daleko od samog klitorisa. Vaša mogu osjetiti svoju strast montiranje, i ti si nosio daleko od kombinacija osjećaja.

Vaša jezik vodi na svojim životom, radi naprijed-nazad preko njezin klitoris područje kao svoje prste gurnite u čvrsto i iz ljubavi tunela. Annie's disanje postaje teže, a leđima lukovima. Ona posegne i zgrabi natrag na glavi. "Da me doći, ahhhhhh" she screams. Njezina leđa lukovima, a ona skoro padne off kauč, uzimate s njom, ali nekako vas oboje uspjeti ostati u mjestu. Njeno tijelo shudders i trese kao njezin orgazam je overwhelms. Vi ste odnese svojim zadovoljstvo, vaše lijeve pokrete na sve brže i brže krugove oko svoje vlastite klitoris. Iznenada vas previše eksplodiraju u bijes orgazmičke čistog užitka, a vas dvoje se debele zeneurušiti u toplu, strastvenu, ženski zagrljaj na hrpu mekani tepih.

Još uvijek lažu dajte se na podu, govoreći ni riječi, kada čujete podići auto ispred kuće. You start to get up, no Annie vas uvjerava da ja ne mogu biti coming home yet. "To je vjerojatno samo netko ide pokraj vrata", kaže ona. Vi se opustite u svome toplom post-orgazmičke zagrljaju, i počinju razmišljati o onome što ste upravo učinili. Ti osmjeh na sebe. Što je to divno liječiti.

Samo onda čujete ključ u bravi. Možete početi ustati, ali otvara vrata, a ja sam stajala tamo s šokiran pogled na moje lice. Te obje skočiti na noge, no kao da stoje prikovan na podu. Mi smo samo tu stajati i buljiti u jedan drugoga.

I pogled s Annie na vas, zbunjeni onim što vidim da su se događa. Annie zuri u mene u strahu, i suze dolaze na oči. Ona počinje jecaj otvoreno, a čini suspendiran za mene vrijeme. Nitko ne pomiče. Odjednom, ja obavijest Annie suze, a ja polako kretati prema njoj, postaje potpuno svjestan svog golog tijela, te po prvi put primjećujem svoje grudi čvrsto i dalje uspravno bradavice. Kao što sam se u viziji dvije prekrasne, izazvala tijela, odjednom sam shvatila da sam išao na mašta da sam sanjala o godinama.

Ja vas četka prošlosti, niti od nas rekao nešto što guzate pickeje još uvijek napetost u zraku. JA uzeti Annie u mojim rukama, i reći joj da je sve u redu. Nisam ljuta, a ja ne povrijediti. Još uvijek joj ljubav, te ona može pomoć mene živjeti moje mašte, ako ona želi, jer znam da ona sada ima njezin živjeli.

Malo nesiguran, dođeš oko druge strane Annie, i jedni i drugi drži zajedno, vaš goli bradavice pritiskom na jednako gola koža joj leđa. Mi napraviti dosta slika, sve stoji, znajući ono što se mora doći sljedeći, ali ne znajući točno što učiniti o tome.

Mi stojimo ovako za neko vrijeme, svaki osjećaj malo zbunjeni. Konačno, sam posegnuti, udarac s lijeve obraz tiho s leđa od moje ruke. Annie briše joj grlo, i drži me čvrsto s jednom rukom, a stavlja druge iza vas, te drži kako je najbolje ona može. Mi kretati dok smo sudjelovali u prekrasan guzate devojketri puta zagrljaj. I ja mogu osjetiti jedan od vaših grudi i jedan od Annie's grudi protiv svake strane grudi. Moja bedra počinju peckati, a razina uzbuđenja je čak i viša nego što sam se osjećati prvi put sam vodio ljubav na novog partnera, vratiti erotski oglasi kada se takve stvari se koriste da se dogodi. To je potpuno novo iskustvo.

Ja Annie poljubac na obrazu, a ona zatvara oči. Ti i ja svaki poljubac jedan očni kapak tiho i polako raditi naš put niz njezino lice, dok otkrivamo joj usta. Ja mogu kušati muskiness od sokova iz svog maca na njene usne, kao i naših usana miješaju, mogu okusiti Annie's upoznat gorko-slani okus na tvoje. To je terrifically erotskih osjeta, kao naše usne istraživati, te našim jezicima uhvate jedan drugoga.

Svjesni smo da je vrijeme za mene da biste dobili sisate plavusevanjska strana od moj odjeću, tako da Annie počinje otkopčati moje košulje, i idete dolje na koljena i unzip moje traperice. Možete doći do poništiti moj remen zakopčati samo kao Annie tugs moju košulju besplatno, i gotovo ga suze iz mojih leđa. Moje traperice padne na pod, a ja sam stajala tamo u moje crveno donje rublje, moja erekcija napinjanje na materijal kao što podebljano mokro mjesto razvija se veoma brzo u veličini u kojoj glava moj penis je čeka pozornost.

Ali ste se odlučili za čajeve mi malo, a nakon licni oglasi kraljevo Annie vodstvo, možete grickati malo na jednu od mojih bradavica, šalje strijele užitka dolje prema mome sad pulsira penisa. Malo cool, glatku kožu od vas noge četkica protiv moje sada nalijevanje rublje, i upravo prolazi preko moje dobro podmazan glavić. Iznenadni val užitka puca kao grom iz mog penisa do moje osjetljive bradavice, a ja neka se mekani stenjati od užitka.

Annie možete pogledati u oči, i nekako prolazi pohotna plavusakomunikacija između vas bez riječi, i kako ide dolje na koljena ispred mene. Prvo morate posegnuti i nježno udara moju gorenje penisa kroz mokri materijal moje donje rublje, a onda moje rublje je na podu. Vaša Usta su svi nad moj penis, oko glavić, gore i dolje osovina, oko moje lopte. To je sve što mogu učiniti kako bi od snimanja moje opterećenja sjemena u jednu ili obje od vašeg usta, ali nekako sam uspio to držati pod kontrolom kao što ni ja uživati gorenje valove užitka koji prolaze preko mene.

Annie kaže da kleknuti na pod, i licni oglasi beograd mene naloga, "Fuck Jolene od iza. Želim gledati jebi Jolene od iza."

Slijedeći njezine upute, sam kleknuti iza vas, a ja proniknuti vaše potpuno nalijevanje maca, moj penis klizne u vas kao namašćenom igle. Ja ga početi kreće unutra i van, polako, vrlo, vrlo polako, sve dok milovati moje ruke iznad trnce koži leđa. Kao što sam ja stroking stići oko bradavica i jedan u svakoj ruci, to twirling među moje prste.

Annie se sjedi na podu, samo ispred tebe, guzate plavusepolako stroking joj stidnica, i gledajući sa fasciniran očima kao i mi jebati, psić stilu na podu dnevnog boravka. Ona odlazi u kuhinju i vraća sa stolicom, to stavlja neposredno ispred svog lica, i sjeda. Naslonjena leđa, ona je teases otvoriti svoje vaginalne usne, a kreće stolica prema vama dok joj je stidnica u roku od nekoliko centimetara od vašeg lica.

Znaš što ona želi, tako da pokapaju svoje lice u licni oglasi subotica njoj maca, i početi ljubljenje, sisanje i lizanje joj je samo još jedan žena može. Možete osjetiti mi pumpanje polako i od Vas kao crtate svaki silky usana joj u usta. Možete ju zamisliti kao svoj strelovit zadovoljstvo jezik prelazi njezin klitoris pupoljaka i ona gasps. Vi i dalje sisa Annie's maca što sam udarac skoro bolno sporo i izlazi iz svoje ljubavi spremni kanal.

Baš kao što se čini da ona će doći dok ste joj liže, Annie sama extricates iz usta ljubavi, a gura stolicu po sobi. Ona postiže preko malo u vrećicu koja je ležao uz kauč, i izvuče mali, torbicu veličine vibrator, a ona mjesta preko klitorisa. Vi ste disanje na taj način učiniti lijepim kad uživaju veliki sex, a ja sam jedva mogu sadržavati. I držati se kreće i izlazi iz vas na excruciatingly gole plavuseusporenim tempom, kao što se fokusiramo na svaki i svaki osjećaj.

Gledajući vibrator, a zatim i na vas, Annie iznenada pomaci svoj položaj, tako da ona može ležati na leđima i dobiti vibrator protiv klitoris. Možete osjećati oštru valova izgradnje, a možete osjetiti moj ritam spor i odmjeren kao te dobiti u ovaj novi osjećaj. Valovi iz vibratora nakupiti u intenzitetu i učestalosti, te počinju miješati s mekše mahali generiran mimo moj penis se kreće i izlazi iz svoje vagine.

Iznenada, možete osjetiti moj penis pritiskom protiv svoje G-točke, valovi postaju jedno, a eksplodiraju u svoj donji dio tijela kao što su bombe ide off. Kao što je tvoj orgazam pere preko vas, vi vrisak glasno, te nastaviti nekontrolirano vrišti kao valovi se povuku, a ti potonuti u post orgazmičke sjaj. Propasti zajedno smo na katu, naša tri tijela isprepletena. Nekako sam uspio zadržati od sebe dolazi, i moja erekcija je uvijek spremna za Annie. Polako ga izdvaja iz svog rastaljenim vagine, molim vas, ako mislite da mi je spreman pomoći i Annie.

Legnem na leđa na tepih, a Annie je i sama pozicija iznad mene, i sisate kuckepolako sama spušta prema izlazu mi još lupanje penisa, a njoj slajdova unutar okrenuti glavu. Te činiti se biti izostavljena iz akcije, sve dok ja predlažemo da dođe i sjedne na moje lice, tako da ja mogu lizati tvoj maca dok Annie je jahanje moj penis prema gore i dolje. Nekako, znam da uvijek možete upravljati drugi orgazam, a to stvarno uzbuđuje me da zna da ste više-orgazme žena.

Vaša sokovi, pomiješana s mojim vlastitim precum kapati dolje na moje lice i moj jezik započinje strelovit oko stidnici. Annie se kreće vrlo polako prema gore i dolje na moj penis, kao da pokušava izvući svaki zalogaj osjeta iz nje. Vi bacati svoje ruke oko nje, savjete vašeg sastanka iznad grudi trbuh. Istovremeno, dođete do jedni za druge u grudi, i započeti miluje bradavica. Moj jezik je strelovit oko unutar svojih usana, a Annie se ljulja gore i dolje na moj penis. guzate kuckeUkupan osjećaj je gotovo neodoljiv.

Osjećam se jedan od vaših ruku ići dolje do Annie je klitoris, a ja mogu osjetiti njegove kružnog kretanja u mom penisu, koja se počinje osjećati kao da će eksplodirati. No, moram se koncentrirati, jer ja ne mogu pustiti Annie dolje. Ali okus vašeg maca, osjetiti moj penis unutar Annie, i pritisak od svog prsta zaokružite Annie's klitoris je gotovo do mnogo podnijeti.

Moj jezik počinje nagli pokret protiv klitoris, to licni oglasi zemun razotkrivanje sa svojim prekrasnim malo kapuljača. To izgleda tako teško i sjajan, mokra Zovu te, a tvrtka savjet od mog jezika pikado protiv nje. Moj jezik je krugovima, okrugle i okrugle, a vi udarac Annie je klitoris u istom pokretu s prstom, i ona jaše gore i dolje na moj osovinu.

Mi smo svi od nas izvuče iz kontrole. Vi sisate zeneosjećate vatra gori na klitoris, i širenje gore kroz svoj donji trbuh, a vatra raste u intenzitetu, čak i Annie gasps ona se osjeća kao da joj je trbuh gori. Ja sam isto tako osjećaj kao da sam blizu do točke bez povratka, kada je Annie poviče: "Ahh .., Jolene, Storyman, ja ću doći, oooo da, i počinje rock sa ukupno odustati. Imate problema održavanju svog prsta na njen klitoris, ali nekako vam upravljanje, a njezin orgazam je pojačati vašu pažnju.

Kao zidovi Annie's vagine licni oglasi nis pulsirati s njom orgazam, shvaćaju moj penis, a ja ne mogu držati natrag bilo koji više. Sve što je sagradio u meni kao čvrsto namotan proljeće je otpušten, i ja eksplodirati u najintenzivniji orgazam je moj cijeli život. Kao što sam ići preko ruba, moj jezik iskopina na vaš klitoris područje, i ogrebotina preko klitoris, šaljući valove osjeta se kroz sve svoje živčane završetke. To je previše, te se također dolaze, naši orgazme preklapaju, a gotovo melding u jednu.

Kako naš orgazme povuku, mi polako skliznuti u sisate plavusenajugodniji osjećaj udobnosti bilo koji od nas osjetili su u dugo vremena. Mi sklupčati se, isprepletene zajedno na podu dosta za neko vrijeme prije nego što bilo tko poteza. A kad se krećemo, to je samo da se približi, da se osjećaju toplinu naših ljubitelja pored nas.

Нема коментара:

Постави коментар