недеља, 21. март 2010.

sisate plavuse

Supruga čini fantazija postane istinski
Moja supruga i ja sam igrao sa idejom videći je imati spolni odnos s drugim muškarcem.sisate plavuse Čak sam je rekla moja žena je trebala pogoditi na momak niz ulicu, ona misli o tome, ali kaže Nope, jer ona bi se prepasti. Ali licni oglasi smsona se uvijek smije na njega i zagrljaje pravi zatvoriti kad prestaje po. Ona je čak i viceva sa mnom da će njezin posjet noću. Ideja izumrla, ali prije nekoliko dana postao je stvarnost.

Jedan dan sam došao kući ranije s posla. sisata plavusa novi sad Moja supruga ne radi i troši dnevno shopping i jahanje na valovima tkanje. Pa jedan dan sam uzeo rano popodne isključen. Sam vozio doma i ja otvorio prednja vrata samo da bi pronaći moju ženu skok iz kauč, i tu stajao moja susjeda s ogromnim tvrdi jedan. Bio sam bijesan, na prizor koji sam vidio, ali u isto vrijeme okrenut na. Moja supruga je bila u njoj bijela, seksi mini haljinu i visoke pete, čarape s. Ona je samo nosi to kada ćemo imati spolni odnos, tako da mislim za sebe, ono što je njezina objašnjenja za to? Ona se ispričao mi je i rekla da joj je u razgovoru s njim o fantazija za mene, ali onda je jedna stvar je dovela do nother. Rekao sam joj ja mogao vidjeti kako jedna stvar može dovesti do drugog, jer je ona u osnovi obučen kao što je ona htjela da bude jebeno. Njezina D cup grudnjak je na katu bila je već ranije uklonjena. Sam mogao vidjeti kroz njezin joj bradavice tight shirt. Mislio sam o tome kako okrenut na Osjećao sam se i rekla da i ona svibanj kvalitetno završiti posao. Susjed me pitao, jesu li sigurni? Rekao sam momak vam svibanj isto kao i, jer ona je već bila sisa svoj penis prije nego što sam došao kući i to izgleda kao da je već skinut joj grudnjak.

Tako se moja žena stajala ispred mene, kneeled sisanče dolje ovaj tip je penis, dok sam gledao! Nisam mogao vjerovati što sam vidio.sisata plavusa beograd Ona ju je ruka omotan okolo njegov penis, i sam mogao vidjeti da je napustio bend na njeno vjenčanje. Uzela mu kuhati sve u usta, a ona utrljava joj maca kroz gaćice. Ona je skinula joj majicu otkriti one velike globuse da svatko stares at. On ju je zadržao rubbing tits kao i ona ga je isisan. Imao sam malo ljubomore i horniness, ali je u redu jer je moj kurac je bio super teško. Gvido je izdao svoj teret u usta i ubrzo je sperma kaplje iz usta. Od tamo sam odlučio da je moj red. Ona je počela
mi sisati, kao i ona mi je isisan je zgrabio joj tits gumiran ih zajedno. Ona je također lizali po lopti as well.sisatom plavusom iz subotica Susjed gledao i prije nego što je znao da je teško opet.

Gledala je u mene kao što je isisan moj kurac i rekao mi: "Ja ću napraviti svoju maštu u stvarnost med. Ja ću ga jebi, te mi je rekla da hit na njega, tako sam učinio. Jeste li spremni da ga vidi gurati svoj penis u moj maca usne? " Bio sam toliko uključen razgovor s njom. Rekla sam joj da mi ponosni. Moja lijepa žena uspona na vrh njega. Sam mogao vidjeti njegov penis unijeti mokro joj maca usne, oči zatvorene kako joj je on ušao. Ona je počela da ga voziti kao drolja, ja sam mogla vidjeti njezin divlji stranu izaći. Ona je bila deranja ", Travis jebi me, jebi me dobro". Nisam mogao vjerovati svojim očima! Moja supruga je jebeni netko u našoj kući! Sam mogao vidjeti joj tits odskakanje se kako ih je uhvatio i njima isisan.

Zadržao sam razmišljati o tome kako sam bio sretan da su oni, ali sada sam ih podijeliti s susjed, dobro sad sam se dijele cijeli paket s njim. Sam mogao vidjeti da je ona bila ona uživa i ja nasmijala na nju. Moja supruga počela se umoriti pa su počeli zajebavati joj doggie style. Moja supruga je bila u ekstazi, taj tip je jebeni joj teško, udaranje lopte joj dupe. Ona će uvijek mi je htjela reći da se ovako sjeban, ali bio sam više nježna ljubavnika mislim. Uskoro susjed imao cummed cijelom magarca; ona okrenuo i lizali mu penis suha. Ja zahvalio susjed, te mu je rekla da nadam se da bismo mogli to učiniti uskoro. On mi je rekao da je moja supruga ga je nosio van. On mi je rekao, sljedeće kako će pozvati svoju ženu tijekom sljedeći put. Moja supruga me je poljubila, kao što smo oboje showered. Pitala sam se bi li stvari promijeniti između nas, i ne mogu čekati za Travisa da dovede svoju ženu više ..

Нема коментара:

Постави коментар