понедељак, 22. март 2010.

pohotna crnka

Loving You MY WAY

Njegove ruke kliziti preko mog goli trbuh. pohotna crnka Oni su tako meke, uzbudljiv moje tijelo sa svakim pokretom. I drhtaj kao njegov potez ruke polako kroz moju kožu i zasjesti u njemu odmara glavu na rame. Njegov dah je tako toplo i njegova usta tako pun ljubavi. On poljupci i grickalice donijeti moje tijelo na životu, moje zadirkivanje želi, moje potrebe i moje želje. On je nježno ugrizi u blizini moje fišbajn primjene savršeno količinu pritiska da dostavi žaoka boli koji se topi odmah na zadovoljstvo, ne samo što čini mi se predaju, ali čini mi prositi za više. "Take me," moje tijelo je vrištala. "Mmmmm". Ja tiho stenjati.

Ja zasjesti na njega dalje, osjećajući njegov rad srca malo ubrzati. pohotne crnke Nakon što je njegov polagan miluje preko mog trbuha njegove ruke konačno doći do moje bolne grudi, stručno trčanje preko moje bradavice što ih biti u pripravnosti. Sam luk, a zatim pritisnite moje grudi u njegove ruke. Njegovi poljupci stazom gore i dolje moj vrat, njegov dah još uvijek tako toplo. I doći do gore i stavite ruke na njegov, želeći mu se kretati brže, želeći ga uzeti više.

"Čuvajte svoje ruke od vaše strane. Pustiti mene." On zahtjeva i ja nevoljko ih ispusti na moju stranu.
On polako rubs moje bradavice između njegovih prstiju-oni su tako teško i tako osjetljiva već. On pomake na njih šalje pritisaka užitka kroz moje tijelo. "Oh yes." Ja glasnije stenjati. Ja sam počeo mljeti moj magarac u njegove prepone, koji žele da se osjećaju više od njega. On je teško. Znajući da je njegovo zadirkivanje je nas muči i čini mi osmijeh. On uzima moje uho ušna školjka u usta i grickalice na njemu. Njegov dah je još uvijek tako jako vruće, njegovo srce funti na moj povratak.
I borba za držati oči zatvorene. On zna da volim gledati u oči, u njegovu dušu, kao što mi je užitak pinches moje bradavice teško, a ja jedva. Njegov kurac skače na zvuk i uzbuđenje zna da je isporuku. I doći natrag i zgrabiti bedra, kopanje nokte u njih. "Mmmm." On je šaptala u uho. Tingles užitka okružuju moje stidne regije i pucanje duboko u meni. I ja mogu osjetiti sokovi počnu curiti niz moje noge. On je moans stalno u moje uho sada, znajući ono što on radi za mene, znajući da sam u njegovo milosrđe.
Njegov jedne strane, ostaje da napad moje grudi. S druge strane polako staza dolje trbuh i niz moje bedro, hvatalo čvrsto, gnječenje moje tijelo. Njegovi prsti onda klizanje preko četkica i preko moj klitoris. Ja jedva opet. Oči čvrsto zatvorene sada, čekamo sljedeći pokret, držeći mi dah. Ja još uvijek ostati, čeka. On čaše moj cijeli maca, ona pokriva sve sa svojom toplom rukom. "Mmmmm". Sam glasno stenjati. Moje srce kuca brže, kao i njegova. Njegovi prsti klizanje niz moje usne na moje kaplje ulaz. On ulazi samo jedva iznutra, a zatim se širi sokove moje usne gore i dolje utroba od njih. Svaki prst istražuje strane, ne nedostaje jedan centimetar, donosi zadivljujući užitak.
Moj dah je nacrtan kao on mene užitaka na načine samo on zna. sa pohotnim crnkama Tako sam u iskušenju da ga zgrabite ga lak udarac preko i uzeti skrenite na ovom oprezni navalom moje osjetila. Narugati mu sve dok on vapi za mene to gurati svoj penis toliko duboko u meni i bijesno ga jahati, ali to je za njega da ne.
Njegov prst slajdova samo unutar i onda natrag van, gore i dolje moja maca. "Molim te," I šapat. U želji ga tako loše, trebaju ga i žudnja za njim dalje ništa sam ikad tražio u mom životu. Kao da mi odgovorite molbe, on polako slajdova svoj prst u meni i brzo umeće sekunde. Njegov penis impulsi teško protiv moje backside. Mala chuckle izmiče mu se u grlu, odobrava kako je napravio mi je toliko mokra. I push moju zdjelicu prema naprijed i da ga stisnuti u meni, da ih pokušava uvući dublje.
"Oh baby, želim vam tako loše." On je šaptala u moje uho. To samo goriva moju potrebu i ja potisak prema naprijed teže. Ja stići za zgrabite svoju ruku, ali ja osobno stajališta, za njega. Njegovi prsti slajd dublje i onda natrag van. Moj vrat je njegov post i on ljubi ljubavlju uzima usta na njega. Shivers run down moje kralježnice kao što je stručno plijesni moje tijelo u njegov rob. Svaki centimetar moga tijela dopire do njega, moleći za njega da ga dirati. On shoves prste dublje, zabadanje teže.
"Ohhhh." I vrisak, ne mogu sebi sadrži. Njegov thumb rubs protiv moje klitoris kao što je thrusts na mene. On izvlači na moje bradavice i povećava pritisak na moj vrat. Ja sam bespomoćan protiv svog napad na moje tijelo, usta sišu moje tijelo i. Boga, njegova usta se osjeća kao da je gori moje kože, jezik mu udari na to kao bič. Moje tijelo zagrijava do točke erupcija. I ja mogu osjetiti znoj izvlačenja između mojih grudi.
"Oh da, ne prestaju. Nemojte prestati. Odvedi me tamo, molim vas," Ja braniti, znajući ja ne moram.
"Otvori oči now baby." On šapće, jedva čujan i poljupce moje obraz. Ja ih otvoriti i gledati izravno u ogledalo na mjestu Znam odraz njegove oči će biti. Odmah sam osjetiti njegova želja, njegova potreba, a on thrusts svoje prste u mene teško, s druge strane njegova cupping moja prsa i flicking na moje bradavice. Samo onda je on ubode dolje na moj vrat opet - zabode prste duboko u meni i ja sperma cijele ruke, moje tijelo mahanje nasilno. Ja gledati u svoju dušu kroz refleksije. Njegove oči opržiti preko moje, dostižući u moju dušu, vuče na to, to uzimanje, kombinirajući ga sa svojim. "Mmmmm Oh yes." Sam glasno stenjati osjećaj mi ga odvesti na novu razinu sa više intenziteta, više užitka. I svaki put sam istu misao.
"Mmmmm sperma za bebe, natapanje prstiju."
Moje tijelo shudders protiv njegove, ja doći dolje i uhvatite njegov podlaktice kao moj orgazam i dalje teško, siromaštvo kontakt. I moja maca potisak na prste i bacite glavu natrag, ali držati oči na svom, hranjenja izvan njegove potrebe. On je opet ubode, sisanče moje tijelo u njegovim ustima, a on pinches moje bradavice i thrusts prste dublje nego prije. "O moj Bože." I krik.licni oglasi sms Intenzivan orgazam i dalje, mi brzo isušivanje. Moje tijelo shudders pod njegovom kontrolom, grčevi užitka vožnji kroz moje tijelo neprekidno. I push protiv rukom, želeći neki reljef. Ne želim biti utrošen ovdje. Bio je previše jak, a nastavlja zabadanje u mene. Ona se osjeća tako dobro, ja ne mogu učiniti ništa, ali sperma više i više godina još uvijek zabadanje pri ruci. Pleasure, ništa osim užitka. Moja maca pritišće prste i to samo donosi više intenziteta. "FUCK DA". Sam kriknuti. On rubs moj klitoris sa svojim palme i nastavlja do dublje nego prošle potisak. Zabadanje puno teže sada, doći nazad i zgrabite njegov tvrdi član. To je pulsiranje u ruci. Trebate odmah ispune oči.
"I need you, now." On je šaptala hoarsely. Nema više mogućnosti da se odrekne samoga sebe više je malo trom, moje tijelo tako slabo, moj orgazam subsiding. On grickalice gore moj vrat i onda natrag dolje, sam drhtati. On uklanja svoje prste od mene, brzo me pokupi i mene vodi na krevet. On je nježno mi leži u sredini sam ležala na mjestu, grudi uzdah, gotovo iscrpljene. On pretražuje između mojih nogu, tjera ih široka i licks se unutrašnjost bedra. Goosebumps pokriti moje tijelo. "Mmmm," I tiho stenjati. Ona se osjeća tako dobro, osjeća se tako dobro. On grickalice na meko tijelo moje unutarnje bedara i nježno sisanje u njegovim ustima.sisate plavuse
On licks duljinu mojih maca, dips mu jezik duboko u meni, pomake moj klitoris sa svojim jezikom i nastavlja sa svojim putovanjima. "Mmmm, da tako dobar okus." On šapće kao njegov jezik staza preko mog trbuha. dve pohotne crnke I osmijeh, da je bilo više vremena proveo u tom mjestu ja bih se smijao. On zna samo kako mi dodir na svakom mjestu. Dodir koji donosi veselje, radost, smijeh, uzbuđenje, želja, želim, zadovoljstvo i tako mnogo više. Osjećam se njegova tvrdoća skakanje na moju nogu jer je on pomiče naprijed.
Moje bradavice dostiže za usta i brzo ga pronađe. On je sranje moja prsa u njegovim ustima, valjanje jezik mu oko moje bradavice. Ja se luk lagano kao svoje usne na moje bradavice povući. "Ohhhhh," ja stenjati. On pomake moje bradavice sa svojim jezikom, a zatim nastavlja s druge dojke, to pleasuring isto. I mjesto moje lijeve ruke na leđa njegove glave i potaknuti ga da moja usta. I usnama nježno poljubim i brzo im dijelom sa mojim jezikom. Njegov jezik pronalazi igru oznake zabavno prije nego sam ga uhvatiti između zuba i Internet sisanje u moja usta. Moje usne iznutra usta, sisanje njegova jezika u duboko i zatim ispuštanje samo malo od toga.
"Mmmmmm," on moans glasno, čime mi to držati njegov jezik kao taoce. Ja ga usisavati i masaža sa mojim jezikom. Moja ruka ostaje na njegovu glavu nadzor ustima priljubljen mina. Ja širiti noge moje šire i ponuditi mu. Osjećam njegov tvrdi penis u mom ulazu, na čekanju. I otpusti s njegove glave i mjesto obje ruke moje na magarca. I push moje kukove gore više, a zatim pritisnite magarca njegova prema dolje, on slajdove u samo malo ne žele žuriti. Naše usne masaža, poljubac i masaža, jezika oko mućenje, usisan u međusobno usta uzimanje nas dublje u ovom trenutku.
On smanjuje na mene tako sporo; fueling naše potrebe, čineći želja nepodnošljiva. On je odmor naš poljubac i gleda me u oči kao on thrusts, guranje sebe duboko u meni. "Ako se osjećate tako dobro." I šaputati da ga onda uzeti svoj vrat u moja usta. Moje usne masaža njegov vrat, zubima grickati na to i moj jezik licks slatkoću od njega. Ja ne mogu dobiti dovoljno svoje tijelo. Ja stisak oko njega jer je on impulse duboko u meni.
Kao što sam i dalje pleasuring njegov vrat, slavlja na njega, on polako ulazi u mene i odustane. Naša tijela postaju jedno, ritam svoje želje. Njegov krug oko kukova kao on ide dublje ribanje na moj klitoris svaki put. Njegov rad srca je sada jači, njegove kretnje spore i duboke. Slavoluk sam do njega i pada s njim, mojim bokovima kružeći svojim, kalupljenje njegovu.
Moje ruke pretrčavanje njegov stražnji dio, osjećaj, učenje i bakropis svaki detalj u mom mozgu. Njegov magarac je tako čvrsto, tako lijepo osuditi. Ja se obraz u svakoj ruci i stisnuti kao mišićje ugovora. On thrusts jače, dublje. Moji prsti ukopati svoje tijelo kao što sam vikati. JA nađi prema njegov usta i još jednom ga uzeti sa mina. Našim jezicima brzo pronaći svoj ritam svira u i iz svakog drugog usta.
On moans u moja usta i ja u njegovu. Moj struganje noktima sada svoje tijelo meko kao što istraživati dalje. Njegova srca je jaka, bori se pobjeći prsa. On je slajdova tako duboko u meni, osjećaj ga je kroz moje tijelo. Toplina njegovog tijela na moje, toplinu njegova tijela unutar minski, je više nego bilo žena mogli poželjeti. Ja mu luk, omotati nogama oko bokova i dopustiti mu da nas odvesti na novootkrivene mjesto. On pulls back again i gleda me u oči, zabadanje jače i dublje, ali ne i brže. Njegove oči su tako lijepe imaju toliko života, toliko želja.
Osjećam kao da sam plutajući na vrhu kreveta kao moje tijelo plijesni na njegov, moja duša postaje mješavina njegove. Njegovo tijelo donosi zadovoljstvo izvan išta sam ikad poznata. Beyond što smo ikada poznata.orgije sa pohotnim crnkama Njegova srca je jači, a sada lupa u mojim prsima. Moje ruke čvrsto prianjanje na njegov stražnji dio kao što sam potisak do njega. Ja ga mogu osjetiti pulsiranje, čak i on thrusts na mene. Njegovo tijelo se priprema da me utopiti u čudo.
Moja glava počinje magle kao što sam je nagib leđa, oči uprte u jedan drugoga. I lift up, moje tijelo vremena onda shudders protiv njegove. Moja maca ga pritišće u meni, ohrabrujući ga. Orgazmičke valovi crash kroz mene kao i moje tijelo trese, heaves i vučnica ponuditi i za njega. I cry out at intenzivan užitak bude oprana nad mene, kroz mene.
"Amazing" je jedina stvar koja prolazi moj um. To objašnjava ... .. sve što je upravo sada. On tvrdi thrusts opet, opet i opet zatim ispunjava moja utroba sa svojim dijelom sebe je rijetko ostavlja sa ženom. On thrusts opet, mi ovdje skladu s njim, naša tijela drhtati zajedno u čisto zadovoljstvo. Osjećam ga pulsiranje u meni kao što sam jače stisnuti oko njega. Teže i dublje on thrusts kao što je i dalje mi je popuniti, ne samo moje tijelo ali dušu, vodeći nas izvan bilo gdje smo ikad bili.
Naša tijela ostaju u ritualu ritam blaženstva, zahtjevna i odgovorite odmah želje drugih. Naš pogled brave kako je izbojci posljednji svoju spermu u mene sa konačni potisak. On je drži tamo, pulsiranje tako duboko u meni. Ja stisak oko njega želeći ga držati bliže nego ikad prije. Moje ruke omotati oko vrata, a ja ga povući za mene. Prsa pritišće moja, naša srca tuku zajedno, jedni za druge. Ja poljubim usnama tiho onda šapat u uho: "hvala baby ... Treba mi neki san. On je smijeh i kaže mi previše. To je upravo ono što je ovo tijelo potrebno toliko smo se da jedan drugoga proždire sam zaboravio kako je dobar dugo ljubiti može biti

Нема коментара:

Постави коментар