уторак, 23. март 2010.

pohotna crnka Novi Sad

Kratka priča o unuka ljubav.
Moji roditelji su znali da sam posjetio moj deda često.pohotna crnka novi sad Mi im je rekao Sam bio događaj za njega poslovi oko kuće u zamjenu za neke džep novac, jer u šesnaest, znao sam da je bila potrebna. To nije baš istina. Istina je da moj deda i ja bio u seksu najviše dana nakon škole.

Želim vam reći jedan od mojih omiljenih priča.

Kao što sam voziti u svoju kuću sam postao vrlo uspaljen. Razmišljao sam o tome cijeli dan u školi. Ne mogu se koncentrirati na ništa, ali imaju sex sa deda. Čini se da je posljednjih nekoliko mjeseci on je jedina stvar na mom umu.pohotne crnke iz novog sada Kada smo daleko jedna od druge sam čak i sam nazvao ga imati telefonski seks.
Ja povući u kolovoz i sam tako uzbuđen. I zgrabite moje vreća odjeće i glavom kroz prednja vrata. Gledajući okolo za njega sam kap moja torba od vrata, poletjeti moje cipele i glavu u kuhinju.
"Hi Djed", kažem. Idem za jabuku na šalter i navaliti na njega. "Hey bundeve", čujem iz druge sobe. Gledam svoje seksi tijelo kao i on hoda kroz vrata. "Kako je bio dan?" On me pita. JA postaviti dolje jabuka i puziti polako bliže.
"I missed you," I durenje.
On smije kao ja staviti moje ruke oko njega. JA žurba moja maca protiv njegov gornji bedro i može osjetiti njegov tvrd penis u blizini moj želudac.
"Znaš, bio sam mišljenje o te cijeli dan", kazao je growls.
"Razmišljao sam o tebi previše," ja ga uvjeravam sa brzo rukom da njegov prepone. Ja početi masirati područje trljanjem gore i dolje njega. On zatvara oči i počinje teško disanje. Moj deda je takav način mi uključivanja.
Ubrzo me vuče u njega i diše na moj vrat. Njegova ruka zgrabi moju guzicu dok druga počinje dizati nogu svoju stranu. On gura svoje oticati u meni i ja jedva. Moje tijelo postaje sve više svjestan onoga po drugom. Odmah sam se prisloniti glavu nazad tako da je moj kukovi gurnuti dalje u njemu, dok moje grudi potisak u susret mu lice. On je rado uzima ruku iz mog magarca za početak ih masiranjem.
Ja sam u takvom stanju čistog užitka. Moje seksi, jaki djed je tek počeo da se moja maca mokar. Kad sam drhtaj, ugleda i osmjesima. On me vuče natrag u bliže i poljubi moje usne tiho. Ja ga zafrkavati kad mi jezik pikado u njegovim ustima. Ja omotati ruke oko njega i naših usana zadržati ide. Njegov potez ruke prema dolje moj struk i počeo trljati poseban spot u moje traperice.licni oglasi sms
Sam napraviti malo buke koja ga nagovara sam spreman. On počinje da otkopčati moje hlače. Sam ga pustiti, seksualna napetost se diže. Ne želim čekati ali znam da je on voli da u krevetu kad ima seks sa mnom pa sam ga zaustaviti i povući ga u drugu sobu.
Sam skočiti na krevet i dok je na mojim koljenima sam poletjeti moj top. Znam da djed voli da mi uzme od grudnjaka pa sam ga ostaviti na. Onda sam legla natrag i maknete moje traperice. Moje gaćice ići previše i sad deda dobiva vidjeti moje obrijane maca. Ja namjerno širi noge da mu dobar pogled. On mi je rekao prije par mjeseci, da je htio mene za držati to brijanje za njega, tako sam.sisata crnka novi sad Ja wan se moj deda ugoditi.
Sad sam ga gledati na kraju kreveta polijetanje svoju odjeću. Kao predmet nakon što je predmet trake od svoje tijelo počinjem zatvarača. Odjednom sam stisak mojih bedara zajedno da moja maca neki reljef.
Konačno sam ga vidim, njegov fun penis. I love my grandpa's penis. Mislim da o tome cijelo vrijeme. On je zaigrano ga zgrabi i ljuljačke okolo. Ja vriska poput djevojčica. On zna da je volim.
Moje noge širiti opet kao on indeksira na vrhu mene. Prije nego guranje njegov penis u meni on dolazi iza mojih leđa i unsnaps moj grudnjak. On povlači isključivanje i brzo je sranje moje bradavice i lagano ih ugriza. Moj deda je jedina osoba koja ima tu da mi i on to radi tako dobro.pohotna crnka
"Volim te djede," Ja se osmijeh na njega. "Volim te previše", kaže on i poljubi me.
Tada ga palicama i. On je grubo o tome danas, ali to je u redu. Volim seksu s deda bez obzira na sve.
On pulls natrag van i palicama na opet, ovaj put on je pronašao ritam. Ja omotati nogama oko njega jer je on voli i mi početi da se presele.
"Oh baby, you're so tight. Da mala djevojčica, gole crnka iz novog sada tako da se osjećate dobro. Uzmi sve ", rekao je kako je growls plows naprijed i natrag.
Djedov penis je u meni što me osjećam tako dobro. Ja sam htjela to cijeli dan. On je iznad mene zabadanje gore i dolje moje tijelo. On je tako blizu. Ja trljati ruke gore prsa te čvrsto držati za ruke. On je miriše tako dobro, kao pravi čovjek.
"I'm getting close deda:" Ja sam šapat džemova, dok je on sam na mene. Zatvorim oči, to osjeća tako dobro. On udari leđa me sa svakim potisak. Njegov penis je jak mi je otvoren. Ja sam počeo stenjati koja uzrokuje njegove thrusts ubrzati.
"Djed ... djed," I scream, "Ooh, yes. Ooh! "
On se oslanja na svoje ruke i vozi njegov penis u meni. Moje male grudi se trese naprijed i natrag. I ja mogu osjetiti njegove loptice šamar protiv moje dupe i ona mene skreće na još više.pohotna plavusa
"Honey, I'm going to sperma", kazao je grunts i njegov tempo promjena gore.
"Hajde djede, sperma u meni, cum unutar vašeg unuka. Moram se osjećate tamo. Ostaviti sve u meni, "ja ga potaknuti," Ti osjećam tako dobro. "
Mogu osjetiti moj orgazam dolazi na početak i stvaranje buke seksi Znam da je on voli. On počinje da ukrutiti pa sam stisak mojih maca oko njegove ogroman kurac i odjednom osjećam Djedov penis se početi snimati svoje vruće opterećenja u moju pičku. Ja vrištanje počinju sa zadovoljstvom od savršeno vrijeme mog orgazma sa svojim.
On ostaje u meni za trenutak, jer on sam zna kao što ga ima. Mi oboje dahtati i ja gledati svoje lice. On osmjesima i poljubi me. Ja omotati ruke oko njega i pull off moje noge. Tada se izvlači i osjećam ga čupati malo. On je tako prokleto seksi kao on pretražuje off krevet i sebe maramice off.
Zatim me izvlači iz kreveta, a mi se brzo tuš. Pokušavam dajući mu udarac u toplu vodu, ali on je previše umoran pa idemo u dnevnu sobu, napaljene crnke iz novog sada a ja hvataljka moja torba za odjeću. On me gleda promjene na moje nove traperice i tank top.
Hodam preko njega i stiskati. "Volim te djede", kažem i nježno ga poljubi, "To je bilo divno. You make me uvijek osjećam tako dobro. "On osmjesima i šetnje na to ostava onda se vraća s vatom gotovine. "Želim vam mogao ostati duže", on mi govori i štapići novac niz moje vrhu.sisate plavuse
Ja kikotati i povući se. Tada sam zgrabiti moje stvari i dati mu posljednji poljubac. "Vidimo se sutra grandp

Нема коментара:

Постави коментар