недеља, 4. април 2010.

dlakave amaterke

Otac gume kćeri slutty ponašanja.
"Zatvorite vrata iza vas." On upućuje dlakave amaterke na krmi ton glasa da joj učini da mucati nervozno. Ona počinje govoriti, ali oštar pogled tišinu svoje mucanje.

"Znaš li zašto sam te guzate kuckepozvao ovdje?" on zahtijeva, svoje oči znače joj gleda gore i
dolje u odvratnost.

Ona zatrese glavom, puzanje u strahu za nju, sisate kuckeizrazito svjesni svoje intenzivne odsjaj. Ona smjenama, od stopala do stopala, oči ukorijenjena na podu ispred nje.

"Pogledaj me kad sam vam dlakave zene govorim!" Njegov glas mijeha i ona flinches.

Oprezno diže glavu ukratko, loveći dah kao ona vidi jedva
kontrolirani bijes u njegovim očima.guzate plavuse

"Vaše ponašanje za kasno me apsolutno disgusts." počinje, hodanje namjerno iz
iza mahagonij stol.

Ona wrings rukama, strah od sisate zenenjegovih preko nosivih nazočnost u sobi. Tiny zrna znoja na njenom vrhu obrasca usne i osjeća vlagu spuštanju leđima.

"Misliš da ne znam što ste do?" Smije caustically.

"I. .. ne razumiju ..." ona uspijeva mucanje, znajući ona je za to veliki put.

"Možete kap maslac ne bi topljenje čin! To neće oprati sa mnom bojim." pljune,
marširalo do nje.

"Znam sve o tebi šulja okolo dlakave devojke na svim sati, donoseći različite mlade ljude u kuću i dobivanje do svih vrsta opscene ponašanja u vašoj sobi. Imam sisate amaterketo ruke na vas, da ste lažov i ostvaren čak bolja glumica My Girl ".

Njegova ruka potezima ruku i ona drhti na njegovu razvratan dodir.

Osjetivši da joj nelagodu sneers, "Što je? Vi nikada žaliti kada prostitutka sebe na sve i raznovrstan. Vi, čini se rado raširila noge za mladog čovjeka koji god se vaše fancy ..."

Obraze rumenilo i njezin puls sisate plavuseubrzava kako ona shvaća da sve zna.

"Ne dolaze svi skroman, sad moja djevojka, nema smisla crvenjenje." dodaje on, hvatajući joj ruku i
joj povlačenjem s njim kao vraća se u svoje visoke sigurnosne kožna stolica.

"Ali ... ali! .." ona cries, uzbunjen dlakave pice na njegovu snagu. "Stani, ti si me boli !..."

"Gluposti! Sam vidio način na koji želite biti tretirane grubo i silom! Možete žaliti na taj način
gorko, ali sada znam da žude takva brutalnost! "

Ona se trese nekontrolirano, guzate matorkeužasnut na njegovu okrutnost. Ona squirms, pokušava pobjeći svojim zgrabiti, ali on je prejak.

"Bore neće dobiti bilo gdje osim u još dublje nevolje mlada dama." On gleda u nju, svoje oči i hladnim metalnim, kao da nema duše. "Osim toga, nisam te vidio toliko kao igru teško dobiti s tim dečkima! Ja sam jako uvrijedio da biste trebali protesta tako bijesno. To je samo kao što sam mislio, ti moja djevojka treba biti kažnjeni!"

Ona whimpers, s nogama osjećam se tako slabo da guzate pickeona sumnja da će joj podršku za mnogo dulje.

"Uzmi svoje gaćice prema dolje." On joj dlakave matorke upućuje i ona zuri u njega u šoku.

"Nemojte samo stajati tamo! Učinite to! Odmah." Sjeda u stolicu, otvoreno ruga joj konfuziju kako ona stoji pred njim, sjenčanjem.

"Da li me trebati da ga sricati za vas?" On kaže u niskom prijeteći glas: "Uzmi dolje tvoj gaćice sada."

"Molim ... žao mi ..." ona moli s njim, oči sisate pickeširoko sa strahom na ono što je planirano
next.

On je izvlači bijesno na rub haljine pamuk ljeto, to yanking se tijekom bokovima.

"Takav bezobrazluk!" on grmi, obje ruke sada na bokovima. On je brzo pulls off joj gaćice dolje bokovima i ona bori, pritiskom joj bedra zajedno da ga spriječi od njih vuče dalje.

"Ne odoljeti, više te borbe još gore kazne moja djevojka." Oči su mu kao da je glazura na kao što je svoje nakane.debele ribe

Ipak ona nastoji vrpolje daleko od njega. Umoran od borbe joj joj joj silom odvuče mu ju bacio preko njegov krug. Do dlakave klinke sada je ona plače suzama bijesa i straha, ali suze kao da ga poticati na.

S jednim brzu akciju je suza joj gaćice daleko od nje da bi se otkrilo gola koža poput breskve, savršeno zaobljene stražnjice za oči na blagdan.

"Zaustavite svoj plač, Mislio sam da si velika djevojka sada? Ti si dovoljno odrastao da zajebavati oko
zar ne? A vi cviliti i plakati poput djeteta! "

Sa svojim grubim rukama ju je guzate devojkeispravno pozicije preko koljena, piće u očima joj leži na krilu.

"Ja sam imao samo o dosta gledajući vas dlakave picke jebu sve one različite dječaci moja djevojka! Tako brazenly ostavljajući ih staviti svoje cocks u svom svakom rupu ..." on promrmlja, glas mu prijeteće, zbog čega joj se drhtaj i tresti u njoj sklona poziciju.

"Ja ga mislio o vrijeme koje ste imali pravi čovjek ... Ali prvo morate biti kažnjen ..."

Njegove riječi jedva napustiti svoje napaljene klinkeusne kada stavlja svoje ruke prema dolje oštro stan na njoj treperenje stražnjice. Uhvaćen u potpunosti od strane izlaska sunca ona viče u bolovima, žestoka šamar bode svoje kože.

"Molim! ... Ja sam ... sorry!" ona se zalaže ponovno samo da bi se sastao s još jednim brzim cmok izravno na njoj paljenjem kože.

"To je za vaše vlastito dobro ste nestašan, sramotni djevojka." dolazi njegov glas, gotovo robotske sada kao njegov dlan čini kontakt s njom gori obraze po treći put. Ona yelps bespomoćno, prezrevši njega i njegovu okrutnost. Ipak, sa svakim štrajk svoju ruku na njenu kožu dolazi još dlakave vagine jedan stranac senzacija uopce.

Jer, unatoč vrućini, a ubod se osjeća u ruci ona shvaća se nalazi još jedno
topline zgradi ...

Sada sa svaki slap je predati joj plač sisate klinkestišan i ne bore protiv njega je ugriza joj usne i traje njegova bezakonja, sada svjesni da je osjećaj uzbuđenja perverzne ... Ona shvaća da to nije znoj koja prekriva njezin unutarnji bedrima, ali gladak ljepljivih sokova, umjesto maca.

Primjećujući da ona više nije dlakave jebacice njega borbe, on je zaustavlja. On postaje svjestan njegov penis zatezanje protiv njegove hlače, kopanje u njezinu trbuhu. On je previše mokro, pre-cum oozing iz njega i namakanje kroz svoju odjeću.

Njezino disanje je brza, kratka bori mjestimice s mekim jauk.

"Vi učiti brzo ..." on promrmlja, njegov glas sada vrvi od požude. "Možda ste imali dovoljno
kazna za sada ... "

Ona je malo kima glavom, napaljene klinkehrabar da podigne glavu potražiti ga ukratko. On poteza
crvenilo kože magarca zamišljeno na trenutak prije njegove debele prste zadubiti između
joj ljepljive bedrima. To je njegov red dlakave plavuse da uhvatiti njegov dah kako joj vlagu, kaputi njegove ruke.

"Jeste li spremni na to da pravi čovjek fuck you?" On ju pita, oči mu dosadne na nju.

"Da tata .... Mislim da sam ja ...."

1 коментар: