понедељак, 5. април 2010.

debele amaterke

"Sranje, Carmen kako si bio? Još debele amaterke uvijek prodaje kokice na tom odlagališta vidim," Steve zamolio iznenađen da se vidi njegova bivša djevojka.

"Da ja sam još uvijek ovdje, to je lako. Jesi li ovdje sama? Carmen upitao uzbuđen vidjeti svoje stare ljubavnika.

"Ja sam čekivanje za moju ženu. Ja sam ju sastanak da se vidi da nova pilence zvrčka Estrogen Armageddon".

"Čuo sam da je sisao, kad ste se vjenčali?"

"Mi smo imali samo naš jednom godišnje dlakave matorke obljetnice prošlog tjedna. U svakom slučaju, mogu dobiti velike kokice i velika Koks, mislim da vidim svoju ženu. Bilo je lijepo vidjeti te opet Carmen, izgleda dobro."

"Evo, na kući, uživanje u filmu."

"Hej hvala Carmen!" Steve hodio putem na sisate klinkenjegovu suprugu i njenog pecked na obrazu. On je predao svoje kokice, a ona mu je predala kartu.

"CARMEN Uzmite BREAK," Carmen supervizor, Ivan, povikaše. Steve čuli John i njegova supruga rekla da ide naći mjesto za sjesti i on bi joj u susret nakon što je otišao u kupaonicu. Steve hodio natrag gore na šalter gdje je Carmen je uzimajući spremni uzeti pauzu.

"Hej Carmen, možete li mi reći debele crnke gdje je kupaonica?" Steve je pitao kako je buljila u Carmen's tits.

"Da, postoji jedna na kraju kazališta, ali da je jedan je prljav kao pakao. Možete koristiti jedan zaposlenik u leđa", izjavio je Carmen gleda na Steve's prepone. Steve slijedi Carmen u kupaonicu uživanje u pogledu napaljene klinkenjezine okrugli magarca lepršav dok je išla. Carmen otvorila vrata za Steve i za njim u zaključavanje vrata iza nje.

"Neka mi sisati svoj debeli kurac još jednom Steve," Carmen molio.

"Mrtva kurva kao i uvijek nisu li djevojku?" Steve unzipped njegove hlače i izvukao njegov penis. Carmen je dobio na koljena, usisan u glavu i počeo ga masaže sa svojim jezikom. Steve počeo da se tvrdi i Carmen baciti više od njegov penis u usta njezina. Steve dosegao dolje i zgrabio debele plavuse baze Carmen konjski rep i gurnuo glavom prema dolje na njegov penis dok je pogodio leđa joj grlo. Carmen gagged malo i Steve sisate pickeneka joj iskrsavati za zrak. Carmen je uzeo nekoliko diše i Steve gurnuo glavu natrag dolje svoju osovinu.

"Zaboravio sam što dobar malen motiku ste Carmen". Steve je rekao zmajem Carmen 'glava gore i dolje njegov penis dok nije gotovo došao i izvukao. On je brzo pokazali Carmen glavu natrag dolje i napravio joj duboko grlo za nekoliko minuta.

"Želim te jebati sada Carmen, debele crnkinje nemam puno vremena. Moja supruga je čekivanje za mene pa samo nagnuti nad sudoper i povucite vaše hlače prema dolje."

"Dobro, omogućava da se na", rekao je s Carmen smiješiti.

"Oh, ali postoji samo jedna debele ribestvar Carmen".

"Što?" Carmen je pitao kako je izvukao svoje hlače i tange dolje na koljena.

"Ja samo svoju ženu jebati u maca, motike kao da sam fuck up ass."

"U moj magarac? Ali ja ne mislim da bismo na vrijeme svoj film počinje u. .."

"Došlo je vrijeme motike", rekao je Steve debele ribe rezanje Carmen off. Steve zgrabio Carmen i njezin nagnut nad umivaonikom i dobio svoj prst pere sline. On je gurnuo prst u Carmen buba-rupu i počeo se giba unutra i van, dok je njegov stroked oteknute penis sa svojim slobodnom rukom. Steve je uzeo svoj prst van, pljuvati po njoj šupak i stavio njegov penis-glavu protiv njega. Carmen opušteno njezina otvaranja za primanje Steve's penis. Carmen je počeo jaukati kada Steve gurnuo položila prsten i kliženje na magarca.

"Kvragu Steve Zaboravio sam koliko je velik vaš penis je," Carmen dahnu kao njezin šupak je provaliti.

"Hoćete li da pljune na nju još malo ili je to guzate devojkeosjećaj dobre motike?" Steve je pitao dok je on počeo da se pumpa unutra i van.

"Ne, to je dobro, uvijek mi je jeben tako dobar," Carmen moaned. Steve stavio desnu ruku na bedro Carmen i uhvatio joj rep s lijeve strane. On izdvajali joj glavu natrag i doista počeo jebeni joj dupe tvrdo.

"OH YEAH FUCK, FUCK THAT ASS!" Carmen debele kucke vrisnula.

"You like that girl? Uvijek je to ljubav se dupe." Steve pogledala na sat i primjetio je bio otišao za deset minuta sada. On je postignut za tipke Carmen majicu i njima otvoreno. On izdvajali joj grudnjak do flopping joj tits out. On primaju se Carmen grudi i bradavice. Steve gurnuo penis pa sve do svoje uporište i počeo ga premjestiti ui brzo cm na vrijeme. Steve pogledala dolje u Carmen mast magarac odskakanje kako je jebeno i to nije mogao više podnijeti.

"Idem da se sperma Carmen", Steve je rekao kako napaljene klinkeje počeo špricati mu sperma spreman Carmen's magarca. Nakon što je učinio Steve zaustavljene na trenutak uhvatiti njegov dah i vučenje njegov penis out of Carmen buba-rupu.

"Bilo je lijepo opet te jebu Carmen." Steve oslanjao debele picke se i pecked Carmen na obrazu i dao joj pljuska. On je čisti se i utrkivao se vrata u susret njegove supruge. Carmen čisti se također i sama pogledala preko u ogledalo.

"Carmen sam samo vidjeti kupac hoda odavde? Znate to je samo zaposlenicima," Carmen supervizor fumed.

"Žao mi je Ivana, kazao je druga kupaonica bila puna i ..."

"Carmen sam čula da vrište dok on jeben vas. Vidi mene u mom uredu nakon prekida." Ivan poharao off vikati na petnaest godina stari za ne stavljanje dovoljno led u sodas.

"Um Ivan, moj break je gotov sada sam sisate amaterkeuzimajući otkaz?" Carmen upitao dok bulji u zemlju. Ivan pogledao Carmen oko zaustavljanje i leering na nju tits dovoljno dugo da bi za Carmen savjet.

"Ako sam sisati vaš penis možemo debele klinke zaboraviti o tome?" Carmen izjasnili.

"Ne znam, to je bio prilično ozbiljan prekršaj."

"I swallow," Carmen je rekao kako je indeksirao preko i počela unzip Ivana hlače. Igrala se i izvukao kurac John's out.

"Prokletstvo, ti si veći nego što sam mislio!" Carmen je John's penis duboko u njezina usta i isisan. Ivan je počeo rasti u Carmen u usta i počeo praktički masturbirati s glavom. Nakon par debele zene minuta Ivana ispunjena Carmen u usta sa svojim sperma. Carmen proguta i dobio gore. John zgrabio Carmen sjenica preko joj majicu i dosegao iza da zgrabite joj dupe ispucati.

"Sljedeći put kada se osjećaju kao sisate plavusekurva na radu, javite mi, a možete koristiti moj ured. Vratiti se na sljedeći izbiti kako bismo mogli razgovarati o vašim podići."

2 коментара: